Thursday 20 December 2012

Wyzwanie #54 - Ptaki

Hej, tu Czekoczyna. Dziś czas na kolejne wyzwanie. Tym razem przygotowałam dla Was temat wdzięczny, uroczy i pierzasty :) Są nim ptaki. Proszę, aby Wasza praca w dowolnej formie była inspirowana tymi wyjątkowymi stworzeniami. Oto jak my zinterpretowałyśmy temat:

Martyna przygotowała ATC:

Kolorowy Ptak uraczyła nas zawieszką:


A ja, Czekoczyna, postanowiłam przygotować stronę w art-journalu:


Do północy 2 stycznia czekamy na Wasze prace. W drodze głosowania wybierzemy najlepszą pracę, której autorka otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy jedną osobę, która otrzyma kompletną kolekcję Hopefully firmy 7 Dots Studio.



6 comments:

  1. Nasza praca:
    http://wytworysiostrsza.blogspot.com/2012/12/dear-santa.html
    Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  2. Moja praca z ptaszkiem: http://scrapkimbabki.blogspot.com/2012/12/urodzinowa-dla-miosnika-goebi.html

    ReplyDelete
  3. Jeszcze tylko fotki zrobię i zgłaszam się i ja! :P

    ReplyDelete
  4. albo mi się wydaje albo żabka za długo jest nastawiona :)

    ReplyDelete
  5. Wydaje ci się :) Ponieważ nie publikowałyśmy wyzwania z ostatniego dnia miesiąca (świąteczne wolne) czas na wstawianie prac w tym wyzwaniu został wydłużony :)

    ReplyDelete